Wednesday, October 3, 2012

Broadband 4G Yes!


Assalammualaikum ^-^


wow boleh tahan gak template ni. Tadi aku baru perasan Ajin follow aku. She's my roommate. Then, dia pakai layout background tcbotb, jadi aku pun search lah. Tapi takde berkenan mane la..last2 aku tengok diorang dah provide template. (cam tak caya je) Aku pun try la yang ni..not bad kan. Sekarang aku lupa wether internet tak loading background ataupun aku memang tinggalkan blog ni putih berseri haha. Theme dia macam sweet and fresh kan. Huahuahua~


Ekceli, keberadaan daku disini saje nak share yang aku dah dapat berukband (beruk ada band?) takla..broadband...from 4G Yes! yes yes yes! hehehe..sekarang tengah sakan la ni tapi kena la limit sendiri. Malam ni saja surf and cek blog. Betulkan pape yang betul and now aku rasa lapar lah pulak huhu. Tetiba kan. Btw, thanks 4G! ^^

Rasanya bukan UPM je kan..banyak lagi U lain pun dapat gak kan.. :)

Sama-samalah menggunakannya dengan berhemah :)

:)

Owait..adios!

(tu je?) ye la..tu je..hihi ^^

p/s : oh..4G..also thanks for the free popcorn :) Love it!

ihsan mr gugel

No comments: