Monday, February 4, 2013

Movie Suggestion : Animation


Last week...

Dengan takde keje nye..aku telah tengok movie2 dibawah ini. Sometimes, aku prefer movie dari drama sebab cepat habis haha.

Okay, suka hati lah kalau korang nak gelakkan aku tapi aku suka tengok animation hehehehe a.k.a cartoon lah kan XD

I don't know. Not so much benda yang complex. Benda yang censored pun takde. Moreover, lessons pun got what..haha. Maybe aku suka jugak tengok benda2 yang comel because disney animation comel haha. Okay. 

First, cerita Rise of the Guardians;

Eventhough, ianya adalah kartun, tetapi bagi aku watak itu sangat lah hensem dan cool~ hahaha



Aaaa...ini lah dia...hensem kan? hikhik..ala-ala Top gitu rambut putih haha. Dengan hoodie dia, macam coolnyaaa >_< okay, abaikan saya. Ini Jack Frost. Watak utama cerita ni. Ni dongeng orang putih, guardians consist of santa claus, fairy tales, easter bunny. How they showed up the character is really interesting. Somehow, I like almost believe that they really exist. Astaghfirullah~ haha.. =.=" maap kan saya.

Tengok easter bunny tu. Brutal gila! haha


Second, cerita 'A monster in Paris'



Aku suka theme song lagu ni. Ada slot yang perempuan putih ni menyanyi dan aku ingat dia sebut 'listen'..lirik dia macam.."listen...listen..listen..." okay, awkward disitu. Macam mana korang tau situasi kat sini? hahaha. Bila search kat youtube, just a short cut to that song only. Barulah tau, tajuk dia 'La Seine'. Okay. Nampak tak persamaan sebutan dia? Tak nampak? Takpe. =.= 

'La Seine' ni nama tempat kat France. Maybe a town near the eiffel tower ni. Btw, love the city. Teringin nak pergi :)

Ada babak dalam yang aku rasa epic funny..tang monyet menyanyi..sumpah kelakar haha. Bagi aku cerita ni cute :)

Third. cerita ....

Tu je lah kot. Tak ingat pulak cerita yang ke-3 yang tengok. Maap. Hihi.

^____^

2 comments:

نادرة said...

jack frost aku punyer !!!! xD

ShaRina NiNa said...


taakkkk....aku punye!!!!hahaha
^0^