Monday, September 10, 2012

Aku Budak HOrT hehe


Assalammualaikum! ^^


Hype ^-^/

Jadi 10-09-2012 adalah tarikh pertama aku menghadiri kuliah di UPM. About today? Not so rilek sebab otak serabut dengan pendaftaran khusus. Imagine lah...kita ni dah la tak tau pape...takkan nak main tarik subjek sem 2 ke atas. Tak berani. Ramai akak-akak cakap'wat lek wat kul' je tapi saya tak boleh T-T cuaklaa...macam mana kalau nama saya tak masuk dalam sistem daftar subjek nanti.

Subjek yang paling aku tengah cuak sekarang adalah 'Biokimia' dan 'Pembiakan tanaman dan pengurusan semaian'. Haa...nampak tak subjek macam budak HOT..hahaha takdelah budak HORTiculture je :p I think i made the right choice by picking horticulture even not so popular..but i saw my path already hehe.. After i go through all this day, nampak macam dah ada jalan penyelesaian untuk harini. Insyaallah..mohon dipermudahkan lah :)

Fakulti sains pertanian agak terasing kerana fakulti tu terletak luar upm. Jadi, Upm sediakan bas khas untuk budak sains pertanian. Syukur jugak tak perlu bersesak dengan fakulti lain dalam bas sebabnya aku dah rasa tadi. Tadi aku cuma nak jenjalan tengok PC Fest dengan Lisa dan Iznee (coursemate). Dah habis meronda-ronda melihat sekitar kawasan semua...kami jalan la ke bus stand. Nampak pulak abang-abang fasi yang hensem tu kan :p haha. Bas kolej aku penuh. 4 kali dia singgah kat bus stand setakat nak berenti kejap sebab bukannya boleh naik lagi pun. Memang tahap sendat ikan sardin aaa...Jadi setelah fed up..kami pun berjalan la ke stesen bas di fakulti lain. Yang tu lagi laaa...dah la terik gilaa...tambah stesen bas menghadap cahaya matahari >.< dah rasa macam kena panggang. Sunburn do muka ni. Yang tu dekat half an hour jugakla. Senario yang sama, bas kolej aku penuh. Dari jauh kami tau bas tu penuh..kalau jalan macam senget sebelah tu..konfem penuh.  Last2 lagi..kami jalan lagi ke fakulti sains komputer..berhenti di stesen bas dan alhamdulillah..dapat pun. Even bas tu ber-air cond..tapi aku berpeluh dalam bas dengan haba manusia di sekeliling aku.

Nak tengok aksi kami?

Alaaa...wifi lembab. -.-"

Btw, post ni saya dedicated untuk leen unnie..if u wondering how am i at U..here i am..insyaallah ...i will try my best to update everyday for you hehehe. LoVe U <3 p="p">

No comments: