Tuesday, August 28, 2012

One Direction / Satu Arah


Assalammualaikum ^^

Erm, apa mau dikatakan? Saya Jatuh Cinta dengan One Direction! *tetiba. adakah saya dikira Directioners? kekeke. Count me in gang! :> Bias saya : ofkos Zayn MaLik and NiAll and HarrY's VoiCe. Kenapa suara Harry je? sebab Harry angah dah cop haha. Jadi suka suara aje.

Mula-mula tu macam tak kisah sangat bila lagu One Direction keluar kat radio. Buat dek je and nyanyi gitu-gitu je. Bole LuPa LiRik YeaYeah! (macam jangan lupa lirik pulak hehe) Lately, masa abah admit Hospital KL, aku duk lak sementara kat rumah sewa angah sebab dia keje kl. Every morning dia akan drop aku kat sepital, jadi bukak radio, mesti wajib punya lah lagu One Direction akan keluar.

One day tu..aku teliti lah lirik 'One Thing'. Tertarik dengan lirik dia sebab jiwa remaja gitu huahuahua. I kan remaja lagi *tangan di bahu mata ke atas. Lepas tu, angah tunjuk plak 'facts about one direction'. Funny and cute especially si Niall yang kuat makan. Dia nak awek yang sama kuat makan macam dia gak haha. Then, terharu la sebab diorang cari awek thru fans sendiri okay. Humble woh. *adakah ini bermakna I ada chance? *sila lempang muka sendiri. Angah mesti cakap, " ko nak kawen dengan orang yang belum sunat tu dek?" Dush, torkono den. Awalnya orang yang dimaksudkan time tu adalah Yoseob. Haiya..takde la sampai nak kawen wahai angah ku sayang oi. Minat je. I ada ciri-ciri Ideal husband tawww...haha

Ohh..i know i'm bit late right. Hek eleh baru nak jadi fan sharina ni haha. Malas nak fan girling kan sebab tengok ramai sangat peminat dia tapi alang-alang dah terjebak tu.. just enjoy the music :)

Idop Satu Arah! hehe


Hahaha comel..


No comments: