Sunday, August 19, 2012

Solamek Aghi Ghayo!



Assalamualaikum!

Aku nak ucapkan,

SeLaMaT HaRi RaYa!

Maaf Zahir & Batin!

\(^___^)/

Ihsan gambar pakcik gugel

Apapun, tahun ni banyak iklan raya yang best kan. Takde la banyak tapi sedia maklum 2 iklan ni mesti korang dah tau kan.


Ni under petronas. Terharu tengok budak-budak ni. Ni boleh dikatakan filem pendek kan. Aku suka sangat ^^

Yang second,


Ni iklan Bernas. Terbaek. Kesungguhan anak yatim nak balik kampung semata-mata nak jenguk kubur ibunya. When raya, everything is bout parents, right? All iklan raya, parents is the main point, kan.

Jadi sekian bout the commercial..

Saya, Nursharina binti Sharudin menyusun sepuluh jari rapat-rapat dan cantumkan dua telapak tangan memohon maaf kepada semua orang iaitu yang membaca belog ini dan kawan2 baik saya, rakan sekelas dari darjah satu sampai matrik. Fullamak. Ramai tu... Minta maaf atas salah silap dan ketelanjuran kata, jika ada. 

Jemput Datang Rumah! ^-^

Alamat : Di Malaysia hehehe

*family dah salam2 mohon maap kan. Kengkawan ontah bilo nak jonguk *jenguk. I miss you guys :*

Oh, mintak maaf kepada 5st2 reunion buka puasa haritu. Aku ingat hari jumaat tu dah konfem so takde la nak cek fb. Huhu..maapkan ambo :| 
Post a Comment