Sunday, September 23, 2012

Majlis Tunas Putra UPM


Assalammualaikum :)


Holla warga UPM!

Best lah korang! Idea kreatif and gempak-gempak semua. Seriously! tak tipu.

Tahniah to Kolej 15 & 12 For Winning Keceriaan! hehehe.. korang memang ceria2 belaka :)

Walaupun sedikit simple dari yang saya expect but overall not bad! You guys work hard kan ;)

Love K-15 <3>
Also congrats to Kolej Muhammad Rashid &  13 for the first place! Banyak gila korang menang k..and also to Kolej Pendeta Zaaba & 5 ..daebak~

Tapi..

In my opinion, aku suka part drama Tanggang..even a bit serious but..drama dia memang menusuk kalbu lah..because involving mother, right..and paling aku rasa macam ...pergh..part hantu tu..sumpah pelakon dia berbakat gila okay! seram sejuk aku dengar dia mengilai and tengok lenggok dia berjalan..sumpah menakutkan! hahahahaha..Aku rasa kalau ada pelakon terbaik..just give it to her... I mean jalan cerita dia pun okay lah...memang betul..shaytan tu kerja dia menyesatkan kita seperti cerita Tanggang tu. Aku ingat gabungan kolej ni yang menang sebab watak yang scary tu hehehe...takpe lah..I still like it because I love horror movie wakakaka...sad part is I don't remember which college handle this drama haha..

Oh...lupa nak habaq..

MTP stand for Majlis Tunas Putra.

Pertandingan antara kolej student intake 2012/2013.. Tema untuk malam ini adalah Cerita Rakyat. Kolej aku dapat Batu Belah Bertangkup..Tariannya adalah boria.. good to see baju boria sekarang dah improvised..lawo-lawo belaka..siyes..gemerlipan bagai..

ANUGERAH MALAM TUNAS PUTRA UPM 2012/2013 (repost)

1. Anugerah Keceriaan - K12 & K15
2. Anugerah Publisiti - KC & K6
3. Anugerah Muzik - KMR & K13
4. Anugerah Tarian - K17
5. Anugerah Lakonan - K5 & KPZ
6. Anugerah Vokal - K2 & KTP
7. Anugerah Teknikal - KMR & K13
8. Anugerah Kreativiti - KMR & K13
9. Anugerah Pengarah - K5 & KPZ
10. Tempat Ke-3 - K5 & KPZ
11. Naib Johan - K17
12. Johan - KMR & K13

Tahniah kepada kolej-kolej yang mendapat anugerah. Kolej yang tidak berjaya jangan putus asa. Jangan bersedih. Apa pun bak kata admin "kerana kita satu keluarga" :)

credit to Suhazli Muhamad from group Intake 2012/2013 Uni.Putra.Malaysia =)

So..itulah anugerahnya..

Antara tema yang dipertandingkan :

-Bawang putih bawang merah
-Luncai dan labu-labunya
-Batu belah bertangkup
-Pak pandir
-Tanggang
-Mat jenin (aku suka lakonan dan skrip dia gak)
-Puteri Hang Li Po (comel betul puterinya)
-Sang kelembai (kelembai ni..aku tak ingat citer asal dia mcm mana..huhu)

Tu je kot...anything else?..sory if i miss out any k.. Papepun korang memang daeeebaaakk~~~ hehehe

Kepada yang tak menang...jangan sidey2 k..just pertandingan tuk merapatkan hubungan sesama UPMians..sometimes teringat pulak time orientasi bila berkumpul ramai-ramai tadi.. :')

And...tadi penuh gila..macam biasa..tempat kolej 15 ada yang take over..so aku pun terpaksa lah naik atas. Panas? takyah citer..tapi view dia memang puas lah sebab nampak semua kan..tapi penat la gak berdiri 2 jam..worth it la dengan persembahan mantap korang semua...paling tak tahan..spotlight banyak kali menyuluh tempat aku ngan kengkawan berdiri. Sabo jelah. Lepas ni kena check power mata hahahaha..over lak kekeke

Okay. Got to go now.. Esok ada program 'Starting school'..One whole day..from 8am to 5pm.. gosh..Weekend is over already. Btw, tonight vey enjoy lah wei hehe

GOOD NIGHT! SELAMAT MALAM! ^____^)/

toodles~


No comments: