Thursday, January 31, 2013

Hati terluka ke?


There is one conversation between me and tasha (my roommate).

Aku selalu tersenyum sorang-sorang (the moment where your mind suddenly flashback funny moments.)

Aku rasa lucu je bila teringat balik.

Haritu, jari aku macam terhiris something benda yang tajam. Aku tak sedar pun. Tau-tau je dah berdarah. Darah sikit je la..tapi aku pelikla kan. Puas aku cuba ingat balik apa yang aku buat sampai boleh terluka. Saje je la cakap kat tasha,

me : tasha..kadang2 kita tak sedar pun bila kita terluka kan?

( Im expecting if she experienced it too)

tasha : hahahahaha...kenapa ni? soal hati ke? sape, budak tu ke?

me : bahahahaha..bukan lahhhh...ni haa..tangann ni haaa ( tunjuk jari yang terluka sikit)

bahahahahaha...apa yang tasha ingat aku bercakap soal hati ni kan...agaknya aku tetiba je cakap camtu..takde intro, tetiba je cakap pasal 'terluka' ni kan

XD hadui..lawak je..


Post a Comment