Monday, November 26, 2012

MAHA 2012


Assalammualaikum!

Maka dengan ini saya mengambil sedikit masa sebelum untuk buat essaimen. Datang lah ke MAHA. Manyak syiokk~ Pokok bunga mcm2..buah-buahan mcm2..makanan mcm2..pameran pun mcm2 =B

Ngeeee~

Tempat?

Masuk dalam UPM, then straight je sampai bukit ekspo, (sampai nampak kebun durian), belok kiri..then straight lagiiii sampai MARDI!

memang luas gila..penat kot meronda-ronda. Tadi saya pegi sebab lecturer suruh buat report about MAHA. Jadi plan last minute pun terjadi. Haih..terliur tengok durian dan manggis..mereka memanggil namun aku buat tak layan je. Time tu kepala aku dah pening sebab kekurangan tidur. Aku menguatkan diri semata-mata demi projek aku huhu. Sabar je lah dengan dugaan yang hebat belaka ni.

Oh ...tips untuk student upm yang nak pegi... Korang berhenti dekat fakulti sains kompiter..then jalan kaki sampai ke padang kawad. Tunggula bawah khemah sampai bas tu datang..nanti korang straight pegi belakang bukit ekspo tu :)

Okay. Alang-alang musim cuti ni..pegi ar jenjalan kat sana jap..dah la MAHA ni dua kali setahun je kot..

MAHA - Malaysia Agriculture Horticulture Agrotourism :B

No comments: