Sunday, May 20, 2012

My bro wedding.


Assalammualaikum.

Kek Kawen
cantikkan shot ni? tetiba. masuk lif tekan sendiri.


Ini bukan saya punya. Ini abang saya punyaaaa....abang hasnol kita..tapi aku panggil bang nol :)

So the only one my brother sudah mahu kawin. Eh mahu benda. Sudah kawen pun. Alhamdulillah. Bergelar suami sudah abang ku ni. sob sob sob. Adik mu tumpang gumbira untuk mu. Sob sob sob. I will miss zaman bujang bg nol kat rumah ni. Petang2 balik naik motor dari keja dan basketball. Tengok tv sesama. Eh tu still boleh lakukan lagi. Tolong kitaorang kemas2 rumah ni. Angkat perabot. U always there right. After this, nak mintak tolong...aiseymen...dia sudah jauh nun di Kay Ell. hehe. It's okay la. Everybody need to move on. Saja nak mengimbau the memories. The reality is we cannot stay the same forever in all aspect. right?

5-5-2012 . Tarikh keramat melafazkan akad nikah. Isterinya orang Taman Tun. Cantik dan tinggi. I called her 'Kak Ayin'.

Garden theme. Honestly, first time aku pergi wedding ber-garden-theme ni. Dapat la jugak merasa. What a beautiful venue. I love the decoration.

6-5-2012


Fav pic so far. Momel kan. Taken by angah.

Atuk taman jasa
Ini atuk and uwan taman jasa. Kenapa taman jasa? sebab kami dulu duk kat selayang. Time saya kecik lagi, time tengah comel haha. Adik beradik aku membesar dengan dia. Atuk ni ajar along, angah ngan bg nol ngaji dulu-dulu. Comel kan. Aku time tu kecik lagi. Tak ingat sangat. Tapi wajah atuk ni memang aku ingat. Aku pandang je muka die, "eh atuk.." Boleh dikatakan family aku ngan dia rapat la. Kami respect la atuk ni. :)

Kenduri ni aku rasa lain environmentnya. Kali ni jemputannya ramai dan lebih meluas. Including sedara mara yang jauh tu. Kenduri ni terasa aku bagi tumpuan sepenuhnya. Sejurus balik dari matrik,( haaa...jgn mahen2 ayat tu haha) aku mmg tak rehat. Memandangkan rumah aku tengah renovate about 70% siap time tu. Berkemas saja untuk kenduri nanti. Imagine. All of it worth it. Anything for my bro :D

Nad pun datang :)

Thanks to all my cousins yang tak jemu tolong kami. We very appreciated it. LoVe LHMM ! <3



Oh ye. Almost forgot. Buat budak bilik aku kat matrik tu, katanya nak tengok jubah aku time bg nol nikah kan. Ini dia...agak labuh, mcm sinda rela. Over la tu haha. Takkan nak outer, ini angah punya. I'm just a borrower. But, memang dah lama cari jubah. Very comfy. Oh, along ada buat online business jual abaya, http://www.facebook.com/abayagorgeous/  click on and choose which one u like the most! aku pun dah lama mengusyar, tinggal nk order je kat along haha. So korang, hurry... :)

Owait. Itu saja lah. Bg nol, tahniah! Love ya! : >




4 comments:

AMIRA azlinda said...

cantik jubah itu. opps pemakainya juga :) hehee

Anonymous said...

TERHEBAT...kamera tu yg canggih kn?hahaha

نادرة said...

omg..tudung aq hudoh laaa xD

ShaRina NiNa said...

miewa biewa :
time kaseyy....haha. nasib baik tk terlupa pemakainye ye...haha ;P

wan amirul..... :
ye...bole thn canggih la haha. klu tk mcm mne gmbr die bole lawa. tpi kene tgk yg photographer gak hehe. :P

nurul nadirah :
haha..no la. ok je dude..hehe :D