Monday, October 26, 2015

Shout out!





A big shout out to one of my true blog readers,

ShaSha KhaLit 

For at the time like I felt no one is reading this blog and I'm thinking of shutting down this blog, she's the one that inspired me to keep going and write more. Thanks shaaa..memang aku buat blog ni untuk kau sorang je baca hahahaha. Gurau2. Seriously, thanks sha. I will keep writing...sampai ada entry pasal kau kahwin, beranak sume hahaha. 

And if ada jugak yang sudi baca blog yang 'krik krik krik' ini, terima kasih banyak-banyak. Sesungguhnya saya nak share apa yang saya dapat dalam kehidupan seharian tapi tak tertulis pulak. Thesis sendiri pun tak bergerak leuls. Jadi dari situ timbul rasa serba-salah hehe. I will try to write something more beneficial for us for us to ponder upon and reflect on ourselves. 

speech dah macam menang award. 

No. Ni kes malam tadi borak dengan Shasha. I was like, "she read my blog?" I mean she knew what my latest update is haha. So, this post is my way to appreciate my friend. This is nothing but it means a lot to me.

Sha, be strong. Don't afraid if u r alone. Allah always by our side. We're not alone. Let them be. Handle them to Allah and let He solve it. Buang masa dan sakit jiwa melayan orang macam tu. Ignore and sabar is the way. Message aku papehal k. 

Ok, itu aje pagi ini. Assalam~ ^^



1 comment:

Unknown said...

hahahhahahaha.. giler la budak kecik ni.. over noks.. yes i will absolutely be your fav reader ok.. thank you utk kesengalan kite malam tadi jugak.. keep writting.. kot2 selain aku ade je jodoh kau tengah bace.. lol