Thursday, March 1, 2012

OkToBeR


Assalammualaikum.

Berita baik untuk orang yang lahir bulan oktober.

Cuba tengok kena mana yang kena ngan korang.

Aku? See the bold one.

OKTOBER

  * Suka berbual.

  * Suka orang yang sayang padanya.
  * Suka ambil jln tengah.
  * Sangat menawan & sopan santun.
  * Kecantikan luar & dalam.
  * Tidak pandai berbohong & berpura-pura.
  * Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.
  * Sentiasa berkawan.
  * Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.
  * Cepat marah.
  * Macam pentingkan diri sendiri.
  * Tidak menolong orang kecuali diminta.
  * Suka melihat dari perspektifnya sendiri.
  * Tidak suka terima pandangan orang lain.
  * Emosi yang mudah terusik.
  * Suka berangan & pandai bercakap.
  * Emosi yang kelam kabut.
  * Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan).
  * Suka melancong, bidang sastera & seni.
  * Pengasih, penyayang & lemah lembut.
  * Romantik dalam percintaan. (tak tau -.-")
  * Mudah terusik hati & cemburu. (agakla...hihi)
  * Ambil berat tentang orang lain.
  * Suka kegiatan luar.
  * orang yang adil.
  * Boros & mudah dipengaruhi persekitaran. 
  * Mudah patah semangat  

Hahaha. mana yang aku tak bold tu tak semestinya tak kena. Cuma itu la kebanyakan yang aku rasa kena dengan diri aku. Mana yang aku garis tu saje ;p ada yang betul ada yang perasan jeh. kekeke. Ceh benda baik je bold je ek. Yelah. Nanti jatuh pulak saham haha XD just kidding. For fun uols. 

Thanks to miewalinda for giving me this :)

Hope this one of the way to know our self more better. Self-conflict stage la katakan pada usia remaja begini hahaha.

No comments: