Tuesday, January 14, 2014

Baru



Salam ;)

Wajah baru sempena tahun baru hehe.
Terlebih semangat horticulture nampaknya.
Ingat nak taip panjang2 tapi..
aku dah ngantuk haha.

Esok kena bangun awal.
My dad got an appoinment.
Herm, condition dia lately ni okay je.
Tak tau nak describe macam mana.
Alhamdulillah, bagi aku okay.
Tak sangka keadaan akan berlarutan sampai begini.
Kalau nak cerita, memang panjang..haha.
Tak janji.
Aku mengaku.
Aku suka menaip ikut mood.
Aku suka dunia blog ni..tapi aku bukanlah blogger yang tegar nampaknya.
Maaf.
Mungkin twitter user yang tegar haha.
Lebih senang diupdate.

Blog ni.
Besar makna dia pada aku.
Aku update.
Cuma tidak lah sekerap tweet.
Kalau sekerap tweet, mungkin korang tak jejak dah kat sini haha.
So many things i want to share..
Just keep update with me.
Yep, entri yang santai2 je kat sini.
gua tak havoc mana pun der..haha

sekian, au revoir~
doux rêve

gitu...that was sweet dream in french. yeah, cikgu google yang ajar.

Sebelum terlupa,

SALAM MAULIDUR RASUL ^_^


Ya Rasulullah, kami merindui mu..

No comments: